Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Stadyum Manifestomuz!
Alt 04.01.2010, 18:42   #56
BOUN
Usta Yiğido
 
BOUN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 41
Mesajlar: 2.544
Thanks: 1.138
1.255 Mesajına 3.719 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1027 BOUN isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart Cevap: Stadyum Manifestomuz!

Mecnun Başkan'ın dikkatine, gerçekten artık Sivaslının güvenebileceği, sığınabileceği tek ve son durak kendisidir. Bu şehrin ne vekilleri, ne bürokratları ne de seçilmişleri şehrin ve şehir kurumlarının menfaatlerini savunacak güçte değil. Hepsi acziyet içerisinde. Yeni stadın daha evvel bir sürü kişi tarafından defalarca söz verildiği şekliyle en az 30 bin kapasitede yapılmaması hem Sivas'a hem Sivasspor'a büyük ihanettir! Önümüzdeki 50 yılın ihtiyacını karşılayacak şekilde yapılması gereken bir yatırımın göz boyama amacıyla, baştan savma bir şekilde uluslararası standartların altında inşa edilmesi, ayrıca eldeki kıymetli arazinin tokinin karına dönüşecek olması durumunda büyük bir vebal doğacaktır. Gerçek liderlerin işte bu günde doğması ve liderliğini göstermesi gerekmektedir. Burada defalarca söyledik, gerekirse milyon kere yine söyleriz: Mevcut stadyum arazisi değer olarak en az 30 bin kapasiteli yeni ve modern bir stadın yapım maliyetini karşılayacak yeterliliktedir. Bunun aksine yapılacak bir girişim ve daha az bir maliyetle yapılacak, kapasitesi küçük bir yatırım tokiye rant kazandırmaktan öteye geçemeyecektir. Ayrıca Urfa'ya bile bugün 30 bin kapasiteli stad yapılmışken, Konya, Bursa, Trabzon, Mersin, Antalya gibi şehirlere kapasitesi 33 bin ila 45 bin arasında değişecek stadyumların yapılması planlanıyorken, Sivas'a 20-25 bin kişilik stad yapılacağını söyleyen zihniyete hatırlatalım: Bu mudur sizin hayal gücünüz, bu mudur sizin Sivas'a biçtiğiniz kaftan, bu mudur sizin gözünüzde Sivas'ın değeri, bu mudur hayalinizde Sivas'ın geldiği veya geleceği yer? Her şeyden önce bu mudur sizin çapınız, kapasiteniz, şahsiyetiniz?


Aklı başında herkese duyurulur!
__________________


Kalksam ve Dirilsem...
BOUN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 4 Kullanıcı BOUN'a Teşekkür Ediyor...