Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Stadyum Manifestomuz!
Alt 04.01.2010, 18:47   #57
eyuphulagu
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 06.02.2008
Mesajlar: 2.770
Thanks: 8.566
1.466 Mesajına 3.580 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 951 eyuphulagu FAZLA SÖZE GEREK YOKeyuphulagu FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Stadyum Manifestomuz!

Ne hayeller kurmuştuk bu son 2 yılda;bizimde aynı İngiltere,İspanya liglerindeki takımlar gibi 30-40 bin kişilik,moden bir stadımız olacak;Stadın o mistik ortamında Sivasspor-Sivasspor diye her yeri inletecektik..Her tarafı kapalı olacak;alttan ısıtması,locaları olacak,Kafeleri,lokantaları,al ışveriş merkezleri olacak diye tattlı mı tatlı hayeller kuruyorduk..Bu hayelimiz tam 2 yıldır devam ediyor;hala devam etmekte...4 Eylül stadında kar altında, sağanak yağmur altında sırılsıklam olmuş bir vaziyette maç izlemeyen yeni bir stadın,modern bir stadın ne anlama geldiğini hiç bilmez..Bunu ancak yaşayanlar bilir...Biz Sivas olarak hiçkimseden bize torpil yapmasını istemiyor ve beklemiyoruz;sadece hakkkımız olan bize en yüksek dereceli bir kişi tarafından söz verilen 30000 kişilik modern stat sözünün arkasında durulmasını istiyoruz..Eğer bu sözler 7-8 tane şehire veriyorsa ,bu statların bazıları da hemen yapılıyorsa bizim sesimizin ne kadar az olduğunua düşünmemiz gerekir..Şu anda bu son derece önemli konuyla ilgili 55 bine yakın üyeden sadece 60 kişinin mesaj ve yorum yazması da bazı kişilerin bu konuyu tam anlayamadıkları ve armızdaki birliğin de tam sağlanmadığını gösteriyor...Yüksek merciye siyasilere 60 kişiyle mi baskı yapacağız...Önce kendi içimizdeki birliği tam sağlayalım;sonra başkalarına baskı kuralım...UYAN EY SİVAS!UYAN EY SİVASLILAR-SENİ 3. SINIF İL GÖRENLERE GÖSTERENLERE GÖSTER TEPKİNİ...DAHA NE BEKLİYORUZ..
eyuphulagu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 4 Kullanıcı eyuphulagu'a Teşekkür Ediyor...