Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Stadyum Manifestomuz!
Alt 06.01.2010, 23:46   #111
eyuphulagu
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 06.02.2008
Mesajlar: 2.770
Thanks: 8.566
1.466 Mesajına 3.580 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 951 eyuphulagu FAZLA SÖZE GEREK YOKeyuphulagu FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Stadyum Manifestomuz!

Hamza YERLİKAYA bu günkü açıklamasında Statyum kapasitesi kesinlikle 30bin olacak diyor....Bakalım kimdoğru söylüyor göreceğiz...
eyuphulagu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda eyuphulagu'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...