Konu
:
Stadyum Manifestomuz!
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Stadyum Manifestomuz!
06.01.2010, 23:46
#
111
eyuphulagu
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 06.02.2008
Mesajlar: 2.770
Thanks: 8.566
1.466
Mesajına
3.580
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
951
Cevap: Stadyum Manifestomuz!
Hamza YERLİKAYA bu günkü açıklamasında Statyum kapasitesi kesinlikle 30bin olacak diyor....Bakalım kimdoğru söylüyor göreceğiz...
Bu Konuda eyuphulagu'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
cşkn
eyuphulagu
Açık Profil bilgileri
eyuphulagu nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
eyuphulagu - Daha Fazla Mesajını bul