Cevap: SİZCE TAKIMDAKİ KÖTÜ GİDİŞİN SEBEBİ NEDİR ?
nediyem bu kotu gidisin cok sebepleri var mesela forvet yok topu ileri ucta tutan yok orta saha idare eder defansa gelince hic sormayin bizde defans varmi bilmiyom varsa yazinda bilelim birde hoca bence takimi iyi motivassiyon yapamiyor kacinci maci buya daha takimi bir sisteme otutturamadi ins boyle gitmez
|