Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: SİZCE TAKIMDAKİ KÖTÜ GİDİŞİN SEBEBİ NEDİR ?
Alt 27.01.2010, 18:05   #3
karadavut58
Acemi Yiğido
 
karadavut58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 16.09.2007
Yaş: 50
Mesajlar: 173
Thanks: 209
31 Mesajına 54 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 703 karadavut58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: SİZCE TAKIMDAKİ KÖTÜ GİDİŞİN SEBEBİ NEDİR ?

nediyem bu kotu gidisin cok sebepleri var mesela forvet yok topu ileri ucta tutan yok orta saha idare eder defansa gelince hic sormayin bizde defans varmi bilmiyom varsa yazinda bilelim birde hoca bence takimi iyi motivassiyon yapamiyor kacinci maci buya daha takimi bir sisteme otutturamadi ins boyle gitmez
karadavut58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır