Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: SİZCE TAKIMDAKİ KÖTÜ GİDİŞİN SEBEBİ NEDİR ?
Alt 27.01.2010, 18:27   #8
yasin2452
Yiğido
 
yasin2452 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.07.2009
Mesajlar: 267
Thanks: 5
39 Mesajına 58 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 646 yasin2452 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: SİZCE TAKIMDAKİ KÖTÜ GİDİŞİN SEBEBİ NEDİR ?

hem defansif hemde ofansif olarak büyük eksiklikler var ben son maçı izlerken defansın orta sahya yakın oynadığını gördüm hala defans boşluklarında sıkıntılarımız var işin garibi teknik direktörün bunu görmemesi takımda sorun yokmuş gibi davranması
yasin2452 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır