Cevap: SİZCE TAKIMDAKİ KÖTÜ GİDİŞİN SEBEBİ NEDİR ?
hem defansif hemde ofansif olarak büyük eksiklikler var ben son maçı izlerken defansın orta sahya yakın oynadığını gördüm hala defans boşluklarında sıkıntılarımız var işin garibi teknik direktörün bunu görmemesi takımda sorun yokmuş gibi davranması
|