Cevap: Bakkal: ''Sivasspor ligde kalacak''
HOCAM ,ZATEN SİVASIN LİGDE KALACAĞINA İNANIYORDUK GS MAÇINI GÖRDÜKTEN SONRA İYİCE İNANDIK TEŞEKKÜRLER SİZE,KEŞKE 5,6 HAFTA ÖNCE GELSEYDİNİZ DAHA İYİ OLURDU,ELRİO,ZİTA, AGBETU,KAMANAN, BU OYUNCULARI BİRAZ DAHA FAZLA KULLANIRSANIZ BENCE DAHA İYİ OLURUZ GİBİ AMA,PATRON SİZSİNİZ SİZE SONUNA KADAR GÜVENİYORUZ.
|