Konu
:
Ramoviç imzasını attı ve gitti
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti
03.07.2010, 20:29
#
45
oNuR
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 19.12.2007
Mesajlar: 1.689
Thanks: 3.208
848
Mesajına
2.123
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
846
Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti
Takımımıza hayırlı uğurlu olsun.Umarım başarılı bir sezon geçirir
oNuR
Açık Profil bilgileri
oNuR nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
oNuR - Daha Fazla Mesajını bul