Konu
:
Ramoviç imzasını attı ve gitti
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti
03.07.2010, 21:58
#
47
fglnsdf
Acemi Yiğido
Üyelik Tarihi: 27.01.2010
Mesajlar: 126
Thanks: 16
25
Mesajına
33
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
612
Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti
cok iyi kaleci yaw...isini umarim iyi yapar.
2 sezon bizi iyi götürür.
fglnsdf
Açık Profil bilgileri
fglnsdf nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
fglnsdf - Daha Fazla Mesajını bul