Konu
:
Ramoviç imzasını attı ve gitti
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti
03.07.2010, 22:27
#
48
ahbey
Yiğido
Üyelik Tarihi: 01.10.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 336
Thanks: 0
87
Mesajına
146
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
0
Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti
İmzayı attı deniliyor ama resmi sitede bir şey yok. İmza atmadan inanmam:P
__________________
Kaybetsende, Kazansanda, Şampiyon Olsanda, Küme Düşsende .. Sivas aşkına... Herzaman Sivasspor..
ahbey
Açık Profil bilgileri
ahbey nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
ahbey - Daha Fazla Mesajını bul