Alıntı:
yigido_furkan Nickli Üyeden Alıntı
2.ligte sampıyonluga oynaamak daha zevklı gelıo sanırım???
|
sürekli 15 ve 18. sıralar arasında gezinip her hafta birisinin fatmagül'ü olmaktansa kardeş bir alt ligde bir kaç haftada bir galibiyet almak daha zevkli evet!