Cevap: KABUS! Yeniden mi?
Yönetimin hala bu hocadaki ısrarını anlamaya çalışıyorum ama bir türlü çözemiyorum. Muhsin Hocadada geç kalmıştık neredeyse bunu çok pahalıya ödeyecektik. Şimdide Mesut beyde aynı şey oluyor. Bey diyorum çünkü ben hocalığını görmedim. Bi takımda bu kadar süre nasıl tahammül edilir bi insana algılayamıyorum. İşin kötüsü bu olay beni iyice endişelendirmeye başladı. Yönetim hala neden bekliyor onların bilipde bizim bilmediğimiz birşeyler mi var yoksa. Şuna inanıyorum ki bizi ikinci ligden alıp buraya taşıyan Mecnun Başkan'ımız en çok üzülen kişilerdendir peki hala neyi bekler. Başkanım sana inancımız takımımıza inancımız her zaman tam ama Mesut Beyin bizim aramızda yeri yok o anca üçüncü ligde hocalık yapar bence bu saatten sonra.
|