Cevap: KABUS! Yeniden mi?
arkadaşlar bence bu site sanılandan daha etkili. bülent röportajına cevap yazan başkan dahil herkes bu siteyi takip ediyor. o yüzden stres yaratacak yorumlardan uzak duralım. şampiyonluk beklentisi bizi aşırı sinirli yapıyor. şu anda kötü olduğumuz doğru ama felaket senaryolarına gerek yok. hemen bank asya lafları etmemek lazım. bakın 5. sıradaki kayseri ile sadece 6 puan fark var aramızda. bu takım bursayı es esi antalyayı yenecek top oynadı. trabzon ve manisada çok kötüydük. bence mesut hocaya ve takıma sanki her yazdığımız okunacak gibi düşünerek mesajlar yazalım. sivaslı delikanlıdır delikanlı adam duruma göre değil ölene kadar destek olur....herkese saygılarımla....
|