Alıntı:
ahmet nl Nickli Üyeden Alıntı
ya arkadaslar bu kadar karamsarliga kapilmayalim sabretmemiz lazim bu maci allahin izniyle 2 .0. alacagiz benim tahminim yani gelen hoca bundan iyisimi olacak ha ne olur bir iki mac alinir ondan sonra yine husran bu kezde gelen gideni aratti diye hayiflaniyoruz sabir sabir zaten bu maci aldinmiydi 7. 8 . siraya cikiyoruz henuz ligin basi her sey bitmis degil
|
iyi söylüyorsun güzel söylüyorsunda sabır sabırda nereye kadar evet ligin basındayız ama ligin basında kaybettiğimiz puanları mum ışığında arıyoruz 2 maçta bir galip gelsek yine iyi ama oda yok hadi bu hafta antep maçını aldık 7. 8. sıraya cıktık bir sonraki hafta kayseri maçı bir düşmanımızda onlar o maçı almak kolaymı o maçta mağlup oldummu geri kırmızı çizginin içine gireceğiz ama önce antep maçı var acaba bu maçı alabilecekmi bu takım bu hocayla. ümitsiz bir şakilde inşallah alır diyorum ama ozamanda bakkal yine görevde kalacak bir maçlık heves yine kursakta kalacak