Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: M.Yıldız ve Keita kadro dışı
Alt 14.10.2010, 09:24   #17
ayna26
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 07.08.2009
Mesajlar: 892
Thanks: 46
278 Mesajına 456 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 712 ayna26 COK SEVILEN BIR KISIayna26 COK SEVILEN BIR KISIayna26 COK SEVILEN BIR KISIayna26 COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: M.Yıldız ve Keita kadro dışı

Hoca bir bir demecinde demişti ki: "bir kıvılcım yeter". sanırım bu kıvılcımı hoca kendine göre yaptı, keita M.Yıldızın süresiz kadro dışı kalması hocanın egosunu tatmin etmeye yönelik kıvılcımın ilkiydi, gerisi de gelecektir.Kamuoyuna duyurulu demiş yönetim peki kamuoyunu duyurduğun kadro dışı koyma yaptırımının arka planını da açıklasanız daha etik olmaz mı?neden disiplinsizlik yapmışlar bunu da yaz ki taraftar kimin haklı kimin haksız olduğunu anlasın.
M.Yıldız kadro dışı forvette kim olacak, uoksa pediral suareze yer açmak için mi yaptın bunu hoca.Keita senin transfer ettiğin orta saha oyuncuları hem saidodan hem de sedattan iyi iken neden bu sindirmezlik.buradan şu algılanıyor ki, hocanın oyuncular üzerindeki hakimiyeti kaybolmuş, hoca da disiplin cezası ile hakimiyet kurmaya çalışıyor.takımın gidişatını umarım olumsuz etkilemez bu durum.bakalım ne olacak, birilerini bu takımın üzerinden kirli ellerini çeksin, çeksinki takım kendisine gelsin.İlerleyen haftalarda gerek M.Yıldızı gerekse keitayı arasak ne olacak, hangi yüzle bu oyuncuları tekrar kadroya katacan sayın hoca, sayın yönetimdekiler.hamle yapacaksanız, hamlenin en uç noktadki sonuçarını da hesaba katmalısınız, yoksa ters teper bunu da unutmayın.....
__________________
Gerçekler aynada saklıdır...
ayna26 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda ayna26'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...