Cevap: SÖZ BAŞKANDA..
Otyakmaz, şöyle devam etti:
''Yalnız son günlerdeki skorlara baktığımızda takımımızın farklı skorlarla mağlup olduğunu ve içeride kazanamadığı gerçeğini bir tarafa bırakırsak, biz bunun bedelini ödüyoruz. Şöyle ödüyoruz, çok memnun olduğumuz hocamızla ayrılma noktasına geliyoruz. Ligdeki durumumuzla, puan itibariyle bu işin bedelini ödüyoruz, üzgün bir şekilde hocamızdan ayrılarak bedelini ödüyoruz, ama son haftalarda inanılmaz şekilde her maçta çok net yaşanan hakem hatalarının bedelini de birinin ödemesi gerekiyor. Bu konu bundan sonra bizim birinci önceliğimiz olacaktır. Sivasspor camiası olarak bu konuya ağırlık vereceğiz. Camiamız, her maçta skora etkili bir hatanın olmasını manidar bulmaya başladı. Biz de bu işin takipçisi olacağız.
Şu da aklımdan geçmiyor değil, geçtiğimiz yıllarda MHK konusunda oluşmuş olumsuz havanın yansıması olarak bu sezon başındaki federasyon genel kurulunda, Sivasspor'un da içinde bulunduğu bir grup, MHK'nın değişmesi yönünde imza topluyordu, fakat federasyon başkanımız sayın Mahmut Özgener'in telkinleriyle MHK'nın önümüzdeki yıl daha da iyi olacağını söylemesiyle biz bu düşüncemizden vazgeçmiştik. Sanki öyle bir organizasyonun içinde olduk diye bize karşı bir tavır mı var? Bunu da merak etmiyor değiliz, inşallah böyle bir şey yoktur ve önümüzdeki dönemde makul, kabul edilebilir hakem hatalarının üzerine çıkmaz inşallah. Bunu da söylemeden geçemedim.''
İŞTE BURASI KİLİT NOKTA...!
__________________
уαℓαηмıѕ αηℓα∂ıм вαѕкα ѕєνgιℓєя,
єη мυтℓυ ѕєνgιℓєя ѕєηℓєумιѕ мєgєя ,
ѕαмριуση σℓмα∂αη öℓüяѕєм єgєя ,
кєƒєηιм вєуαzℓα кıямızı σℓѕυη...!
|