Cevap: SÖZ BAŞKANDA..
bende baskanla ayni düsüncedeyim bu federasyon ve mhk bizi yeni degil 3 sene dogruyor
insallah bu sene cok güclü durarak bu federasyon yönetimini göndermeliyiz.tek hedefmiz bu olmali bunlar bizim sampiyonlugumuzu calanlar bunlar bizlerin bu hallerde olmamiza sebep olanlar sahadaki satilmis hakemler her mac bize rakipmis gibi düdük caliyor bunlari yaparkende ince ince yapioyrlar bazi acemilerde golumuzu penaltimiz vermeyerek acikca bizi katlediyorlar.
|