Cevap: SÖZ BAŞKANDA..
Başkanım dogru söylüyorsunuz.Evet hakem hatalarından canımız çok yandı ve baya üzüldük fakat bunun böyle yürümedigini mutlaka sizde görmüş olmanız lazım.Mesut bakkal iyi bir hoca iyi bir insan olabilir ama SİVAS ve SİVASSPOR'a verdiklerini gördük iyi hoca iyi insan olmakla takım ligde kalmıyor puanlar geri gelmiyor.Bundan sonra yeni bir kan SİVASSPOR için hayırlısı olacagı inancındayız.ALLAH'tan hakkımızda hayırlısı inşallah.
|