Cevap: Ulusal basın yine yapacağını yaptı!
bjk,gs,fb nin yapamadıklarını konusuyorlar hep bu takımları kurtarmanın yollarını arıyorlar tabi akılları kesmiyor onların yapamadıkları şeyi rakip takım yaptırmıyor.Sivasspor gsyi yenince Sivasspor iyi oynamadı gs kötü oynadı oluyor.Böyle futbol cahili,yalaka insanlar varken Türk futbolu nasıl ilerlesin ki !
|