Alıntı:
mgulseven Nickli Üyeden Alıntı
Yönetimin ucuz basit futbolcu sevdası ve para hırsı SİVASSPOR'u bu hale getirdi.SİVASSPOR üç sene önce ligi dördüncü iki sene önce ligi ikinci bitirdi.Alınan paraların ve satılan futbolculardan kazanılan paralar nerede acaba.Futbolcu alınmadı nerede başı boş bonservisi elinde ve başka takımlarda yer bulamayan yaşlı futbolcuları doldurdular bu arada stada da bir çivi çakılmadı.Peki kasa dolu hatta ve hatta kapanmayacak derecede tıka basa dolu olması lazımken bu paralar nerede,daha ne kadar döküntü toplayacaklar çok merak ediyorum.
|
sana katilyiorum
sivassporun maddi durumu beni cok ilgilendiriyor bizim önceden borcumuzmu vardi yada baska birseylermi yapiliyor parayla bilmiyorum