Alıntı:
50sekiz Nickli Üyeden Alıntı
Konya - Kasimpasa ve Eskisehir - Manisa maclarindan cikacak sonucta cok önemli... Konya ve Eskisehir kazanirsa isler bayagi karisir...
Konya`nin fikstür avantaji da var. Bu hafta Kasimpasa ile hafta Gencler ile evinde oynuyor..
|
Allah korusun biz puan alamadıktan sonra bizim açımızdan işler her halükarda karışacak
bu yüzden aslında başkasının ne yaptığı/yapacağından ziyade bizim 3 puan alıp alamayacağımız çok çok çok daha önemli.