Alıntı:
vedat58 Nickli Üyeden Alıntı
evvet bende aynen katiliyorum simdiden yapilacak transferlerin bulunmasi lazim transferin ilk günlerinde hemen alinacak oyuncularin takima katilmasi lazim ,ki uyum sürecini hemen atlatsinlar ve ikinci yariya kadar hazir olsunlar, eger transfere gec baslarsak bizim zararimiza olur uyum süreci antreman eksikligi derken puanlarda ucup gider saygilar
|
Transfer konusunda (ara transfer)bir sürü isimler dolanıyor..bizde nacizhane bir iki isim yazdık yazmasınada bizim yazdıklarımız ara değil önümüzdeki yıl içindi...aslında söylemek istediğim sey daha baska bir sey...ben sivasspor takım futbolclarının bu ligde kalmayı bırakın ilk ona rahatlıkla oynayabilicek futbolcular olduğunu düsünüyorum..transfer olsun diye transfer yapımaz.. su an sivassporun kim ne derse desin tek bir hedefi vardır oda öncelikli ligde kalmak en iyi yerde bitirmek ..peki futbolcular bunun için yeterlimidir bence yeterlidir..örnek vermek gerekirse bir bursada kritamı veya fb den bilicamı gelipte bu takımı kurtaracak elbette hayır..gs macını alıp bursa ve bjk macında aslanlar gibi oynayan futbolcular bunu yapacak..söylemek istediğim bence sivassporun ARA TRANSFER döneminde (belki bir sol bek olabilir) çokta fazla bir transfere ihtiyacı yoktur...haa lig bitti sivas ligde kaldımı önümüzdeki yıl bu takımın yüzde doksanı hatta fazlasının değismesi gerekirki sivasspor sampiyonluğa kossun.......