Cevap: Maçı değerlendirelim
allah aşkına yalvarıyorum şu sedatı takımdan gönderin bu adam takımı devamlı takımı yanlız bırakıyor bundan topçu olmaz takımı bile bile satıyor bu adam grdügü sarı kartları bilerek gördü takımdan gidecegini bildiği için kesin maçı satmıştır yoksa yaptıgı harekedi amatör futbolcu yapmaz bu takım yenilseydi muradına erecekti YALVARIYORUM BU SEDATI GÖNDERİN.
|