Cevap: Maçı değerlendirelim
macın en kotusu tabıkı sedat daha 14.dk da takımımızı yanlız bıraktı gereksız hareketıyle bnce yol vermek lazım devre arasında.macın en ıyısı erman ve ramovıc uguruda begendım bugun suarez dısında takım yuregıyle oynadı ve tv basındayken bu kadar baskılı ve ınanmıs taraftara tesekkur edıyorum.daha fazlasını hakedıyoruz cunku...
|