Konu
:
Maçı değerlendirelim
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçı değerlendirelim
12.12.2010, 15:27
#
48
mishka
Tecrübeli Yiğido
Üyelik Tarihi: 17.01.2010
Mesajlar: 777
Thanks: 267
321
Mesajına
602
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
680
Cevap: Maçı değerlendirelim
Bu takımda Diallo, Suarez oynatılmıyordu zamanında . Tarftar baskısıyla oynadı bunlar. Yani taraftarın hakkını teslim etmek lazım.
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı mishka'a Teşekkür Ediyor...
dedebali58
,
eyuphulagu
mishka
Açık Profil bilgileri
mishka - Daha Fazla Mesajını bul