Cevap: FLAŞ! Biten Transferler!
Bence Navratil ve Rada iyi oyuncular (Grosickiyi saymıyorum bile) ve başarılı olucaklarına inanıyorum çünkü aldığımız oyuncuların çoğu ülkelerinde şampiyonluğa oynayan takımlarda ilk 11 de oynuyorlar ve Rada takım kaptanı bana kalırsa seneye biz ilk 5 e oynarız sezon sonu daha iyi transferlerle ve Rıza Hocayla eski havayı yeniden yakalaya biliriz.
|