arkadaşlar amaç bu kişileri rencide etmek değil.maça gelen seyircinin takımına olan ilgisizliğini göstermekti.Bu soğuk günde sıcak evlerinden çıkıp maça gelmeleride tabiki güzel ama birazda destek verseler daha güzel olmazmı.?
__________________
NE MUTLU SİVASLIYIM DİYENE
|