Cevap: Ara transfere 8,5 milyon
Çok garip bir durum ortaya çıkıyor forumdaki tüm transfer haberleri ile ilgili olanları okuyunca.Bundan 1 kaç hafta önce yönetimin transfer yapamıyacağı yapsada yaşlı ucuz futbolcular alınacağı ile ilgili serzeniştlerde bulunulurken beklenmedik transferler yapıldı ve halen yönetim eleştiri yağmuruna tutuluyor.objektif olan azcık futboldan anlayan biri bu duruma düşmez.Transfer bedavaya yapılmaz ki.8,5 milyonluk tutarı abartı olarak görenler var.anlaşılmayan şu ki yönetim ne yaparsa yapsın bazı futbol bilgisi acizi olanlara yaranamayacaktır.aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık misalı.ben de diyorum ki yönetimi alkışlamak gerek, tam transfer yaptılar.takımın başarısı artınca merak ediyom bazı kesimler neyi eleştirecek.buraya yorum yapılırken illa da boş kalmasın diye saçma sapan eleştiriler yapılması sanırım at gözlüğü misali bir bakışla alakalı diye düşünüyorum.transfer için Yönetime teknik heyeti ve duyarlı olan tüm taraftarı tebrik ediyorum.
__________________
Gerçekler aynada saklıdır...
|