Tekil Mesaj Gösterimi
Orkestra kurmak
Alt 20.02.2011, 11:27   #1
H_Turan
Usta Yiğido
 
H_Turan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.09.2007
Yaş: 40
Mesajlar: 1.119
Thanks: 71
257 Mesajına 394 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 796 H_Turan FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Orkestra kurmak

Arkadaşlar Orkestra kursak Takımımıza Müziklerle destek versek nasıl olur Çalgıları önemli değil ama farklı bir hava katar Örneğin Eskişehir Taraftarında var Antalya taraftarında var İlla aynı çalgılar olacak diye bir şey yok farklıda olabilir yanlız çalmayı bile lazım sizce nasıl fikir Hem stadda konser havası katar seyir zevki atar yine bağırırsın ona sözüm yok bir gurupta orkestra olsun Sivassporumuza destek olsun seyir zevki Olsun yORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

Bu konu sadece öneridir Görüşlerinizi bildirerek olumlu olumsuz yönlerini konuşabiliriz sonuçta burası Sivasspor sitesi bu konuda Sivassporu ilgilendiriyor Taraftarları ilgilendiriyor Site Yöneticileride bu konuda duyarlı olsunlar onlarda görüşlerini bildirsinler .
H_Turan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Yukarıdaki Mesaj için 10 Kullanıcı H_Turan'a Teşekkür Ediyor...