Konu
:
Orkestra kurmak
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Orkestra kurmak
20.02.2011, 11:44
#
10
58hsn58
Tecrübeli Yiğido
Üyelik Tarihi: 08.12.2010
Mesajlar: 756
Thanks: 759
302
Mesajına
568
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
649
Cevap: Orkestra kurmak
bence fazla bi ise yaramaz, nezamanki cekirdekler stadta yasaklanirsa, ozaman destekler yukselir.. ama bu kac senedir boyle, hepte boyle gider
58hsn58
Açık Profil bilgileri
58hsn58 nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
58hsn58 - Daha Fazla Mesajını bul