Konu
:
Orkestra kurmak
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Orkestra kurmak
21.02.2011, 14:35
#
29
MaXiMuM
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 08.11.2009
Yaş: 60
Mesajlar: 2.068
Thanks: 3.093
1.190
Mesajına
2.682
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
831
Cevap: Orkestra kurmak
Orkestra olayının yapılabileceğini hiç sanmıyorum. Yapıldığını düşünürsek, ordan lüzumsuzun biri çıkar, " La gardaş la, birde müslümden çalsana " zevzeklikleri hiç eksik olmaz...
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı MaXiMuM'a Teşekkür Ediyor...
58hsn58
,
Kibrisli
MaXiMuM
Açık Profil bilgileri
MaXiMuM nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
MaXiMuM - Daha Fazla Mesajını bul