Cevap: Dev turnuva Türkiye'ye veriliyor!
35 bin kişilik stad yapılmadığı müddetçe ,butür organizasyonların sivas gündemini işgal etmesini ancak rüyamızda görürüz,onedenle sonuna kadar stad için kampanyanın dahada artırılması gerekiyor,bu stada yalnızca ,futbol müsabakası ,oynanacak yer gözüyle bakmamak gerekiyor,bunun 23 nisan gösterileri var,19 mayıs gösterileri,miting,toplantı,ko nser gibi organizasyonlar olacak,bunlarıda düşünmek lazım,vayy biz dolduramıyoruz ne gerek var gibi düşüncelere bakmadan,yolumuza bakalım,türkiyeye bu organizasyon hayırlı olsun.
|