Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Dev turnuva Türkiye'ye veriliyor!
Alt 03.03.2011, 20:17   #14
58MUAMMER58
YASAKLI ÜYE
 
58MUAMMER58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.02.2010
Yaş: 56
Mesajlar: 2.810
Thanks: 1.660
1.294 Mesajına 2.666 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok
Böse Cevap: Dev turnuva Türkiye'ye veriliyor!

35 bin kişilik stad yapılmadığı müddetçe ,butür organizasyonların sivas gündemini işgal etmesini ancak rüyamızda görürüz,onedenle sonuna kadar stad için kampanyanın dahada artırılması gerekiyor,bu stada yalnızca ,futbol müsabakası ,oynanacak yer gözüyle bakmamak gerekiyor,bunun 23 nisan gösterileri var,19 mayıs gösterileri,miting,toplantı,ko nser gibi organizasyonlar olacak,bunlarıda düşünmek lazım,vayy biz dolduramıyoruz ne gerek var gibi düşüncelere bakmadan,yolumuza bakalım,türkiyeye bu organizasyon hayırlı olsun.
58MUAMMER58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla