Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Dev turnuva Türkiye'ye veriliyor!
Alt 03.03.2011, 21:00   #15
sivaslihakan
Usta Yiğido
 
sivaslihakan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 49
Mesajlar: 1.006
Thanks: 116
147 Mesajına 239 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 sivaslihakan ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Dev turnuva Türkiye'ye veriliyor!

rizenin ve manisanin 35000 kisilik stadi mi var ?

demekki stadimiz 35000 olsa bile bize yine böyle maclar vermezler
sivaslihakan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla