Konu
:
Dev turnuva Türkiye'ye veriliyor!
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Dev turnuva Türkiye'ye veriliyor!
03.03.2011, 21:00
#
15
sivaslihakan
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 49
Mesajlar: 1.006
Thanks: 116
147
Mesajına
239
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
0
Cevap: Dev turnuva Türkiye'ye veriliyor!
rizenin ve manisanin 35000 kisilik stadi mi var ?
demekki stadimiz 35000 olsa bile bize yine böyle maclar vermezler
sivaslihakan
Açık Profil bilgileri
sivaslihakan nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
sivaslihakan´nin Web Sitesini ziyaret edin
sivaslihakan - Daha Fazla Mesajını bul