Konu
:
Dev turnuva Türkiye'ye veriliyor!
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Dev turnuva Türkiye'ye veriliyor!
04.03.2011, 11:13
#
21
noname87
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 24.09.2006
Mesajlar: 1.197
Thanks: 25
337
Mesajına
533
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
846
Cevap: Dev turnuva Türkiye'ye veriliyor!
rize başbakan urfaya açılım desek manisaya bir anlam veremedim stad yok taraftar yok
noname87
Açık Profil bilgileri
noname87 nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
noname87 - Daha Fazla Mesajını bul