Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Bucaspor - Sivasspor
Alt 19.03.2011, 17:57   #128
İbrahim58070
Yiğido
 
İbrahim58070 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.09.2009
Mesajlar: 202
Thanks: 202
94 Mesajına 261 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 633 İbrahim58070 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Ausrufezeichen Cevap: Bucaspor - Sivasspor

Arkadaşlar yazacaklarımı moderatörler maçtan önce yeni bir konu halinde açarlarsa daha iyi olur...

1- Bucasspor karşısında sakin,kontrollü, panik yapmadan ve soğukkanlı oynamalıyız..

2- Kayseri maçında olduğu gibi kıran kırana ve tempoyu yükseltmeden oynarsak gölü erken bulabiliriz.Yada ilk gölü biz atarsak Kayseri maçında olduğu gibi golden sonra defans ağırlıklı oynamalıyız.Çünkü Bucaspor yediği golün stresi ile bize karşı daha baskılı oynayacaklardır.Bunu da değerlendirerek kontra-ataktan gol bile bulabiliriz.

3- Eğer ki; golü erken yersek, Rıza hoca oyunculara stresli olmaması yönünde talimat vermelidir.Ve gol yedik diye oyuna ofansif ağırlıklı oyuncular veya ofansif ağırlıklı taktiksel değişikliğe gidilmemelidir.Gol yesek bile Tıpkı Fenerbahçe-Galatasaray maçında olduğu gibi sabırlı,sakin,akıllı paslaşmalarla oynarsak yediimiz golü telafi ederiz.Dengeyi tekrar sağlarız.

4- Rıza Çalımbay Hocamız ile Samet Aybaba hocamız eski arkadaşlar.Bu maçta aralarında rekabet olacaktır.Bu maçta bunlar göz önünde bulundurularak duygulara dayalı bir sistem anlayışı ile (Ofansif) oynanmamalıdır.Rıza Hoca bu rekabete göre "Macera" yerine kontrollü ve sakin oyun oynatmalıdır. Gerekirse maçın gidişatına göre kontra-atak oynamalıyız.Arkadaşlar bu maddedeye ve önceki maddelere katılmayabilirsiniz.Ben burada Bucaspor'u iyi takım olarak gördüğüm için değil ligdeki pozisyonumuz itibari ile kontra-atak oynayalım diyorum.Onlarda saha avantajını kullanmak isteyeceklerdir.Bunlarıda göz önünde bulundurmalıyız.Defans oynatmak takımın kötü olduğunu göstermez.Kasımpaşa bile bu oyun anlayışıyla adım adım geliyor.

5- Kısacası, 90 dk. sahada taktik savaşı olacak.Gerek taktik olarak gerekse sahada ki futbolcular olarak, sakin,panik yapmadan, maça motive olan ve td olarakta taktiği iyi olan maçı iyi okumasını bilen maçı kazanır.
__________________
"DÜNYA FANİ KUL İBRET NEFSİNİ YEN VE SABRET,GÖNÜL GÖZÜYLE SEYRET SULTAN TACI BOŞ EYLER..."
İbrahim58070 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı İbrahim58070'a Teşekkür Ediyor...