Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sivas'ın büyüklüğü stada yansımadı
Alt 14.04.2011, 08:09   #20
muspol58
Tecrübeli Yiğido
 
muspol58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 25.10.2007
Yaş: 44
Mesajlar: 500
Thanks: 52
147 Mesajına 232 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 732 muspol58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas'ın büyüklüğü stada yansımadı

ben burdan özellikle büüyük başkan mecnun beye çoçuklar duymasın dizisi ekibine özellikle aydın sarman'a,ibb maçı için organizasyonlar yapan taraftarı stada çekmek için çaba sarfeden vefakar İSTANBUL SİVASSPOR TARAFTAR DERNEĞİ başkanına ve ekibine,soğuk havaya rağmen takımını sahipsiz bırakmayan 20 bin yiğidoya canı gönülden teşekür ediyorum.ibb maçına gelmeyen sivas'lılar utansın yazık çok yazık kimliğinde sivas yazan herkesin o maça gelmesi lazımdı. biz de övünüyoruz istanbul'da en yüksek nüfusa sahibiz diye hani nerdesiniz çakma sivas'lılar.sivas'lı olmak bir ayrıcalıkdır herkese nasip olmaz ona göre sivas'lı olmanın degerini bilelim takımımıza sahip çıkalım,sivas'lının sivas'lıdan başka dostu yoktur.olimpiyat stadını full dolduracak tek takım sivasspordur o kadarda iddalıyım ama bizim insanımız malesef takımına şehrine sahip çıkmıyo.uyuma sivas'lı gün birlik olma günü gün beraberlik günü gün sivasspora sahip çıkma günü her şey sivasspor için
__________________
GÖNÜLLERİN ŞAMPİYONU HERZAMAN SİVASSPOR
muspol58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla