Cevap: Sivas'ın büyüklüğü stada yansımadı
ben burdan özellikle büüyük başkan mecnun beye çoçuklar duymasın dizisi ekibine özellikle aydın sarman'a,ibb maçı için organizasyonlar yapan taraftarı stada çekmek için çaba sarfeden vefakar İSTANBUL SİVASSPOR TARAFTAR DERNEĞİ başkanına ve ekibine,soğuk havaya rağmen takımını sahipsiz bırakmayan 20 bin yiğidoya canı gönülden teşekür ediyorum.ibb maçına gelmeyen sivas'lılar utansın yazık çok yazık kimliğinde sivas yazan herkesin o maça gelmesi lazımdı. biz de övünüyoruz istanbul'da en yüksek nüfusa sahibiz diye hani nerdesiniz çakma sivas'lılar.sivas'lı olmak bir ayrıcalıkdır herkese nasip olmaz ona göre sivas'lı olmanın degerini bilelim takımımıza sahip çıkalım,sivas'lının sivas'lıdan başka dostu yoktur.olimpiyat stadını full dolduracak tek takım sivasspordur o kadarda iddalıyım ama bizim insanımız malesef takımına şehrine sahip çıkmıyo.uyuma sivas'lı gün birlik olma günü gün beraberlik günü gün sivasspora sahip çıkma günü her şey sivasspor için
__________________
GÖNÜLLERİN ŞAMPİYONU HERZAMAN SİVASSPOR
|