Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçı değerlendirelim
Alt 23.04.2011, 16:12   #4
blacksky
Yiğido
 
blacksky - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 386
Thanks: 0
139 Mesajına 267 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 blacksky isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart Cevap: Maçı değerlendirelim

Maçta göze çarpanlar :

Grosicki'nin etkisizligi.. Eneramo'nun azmi.

Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler :

Basabas mucadele oldu.. ilk golu yemeden onceki pozisyonda biz de one gecebilirdik.. olmadi.. Emenike'nin haftalar sonda bizim macta eski formunu yakalamasi bizim acimizdan sanssizlikti.

Maçın en iyisi kimdi :

Bizim takimin en iyisi bence Eneramo idi.

Maçın en kötüsü kimdi :

Grosicki ve M. Yildiz.. bir de ugur kavuk ile olmuyor bu is.

Hakem hakkında ki genel görüşleriniz neler :

Macin gidisatinca bir etkisi olmadi.. idare etti durumu.

Rıza Hoca'nın oyuna hamlelerini nasıl değerlendiriyorsunuz :

Son Rada hamlesine cok anlam veremedim.. onun disinda elinden geleni yapti hoca maci cevirmek icin.
blacksky isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı blacksky'a Teşekkür Ediyor...