Cevap: Maçı değerlendirelim
Maçta göze çarpanlar :
Grosicki'nin etkisizligi.. Eneramo'nun azmi.
Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler :
Basabas mucadele oldu.. ilk golu yemeden onceki pozisyonda biz de one gecebilirdik.. olmadi.. Emenike'nin haftalar sonda bizim macta eski formunu yakalamasi bizim acimizdan sanssizlikti.
Maçın en iyisi kimdi :
Bizim takimin en iyisi bence Eneramo idi.
Maçın en kötüsü kimdi :
Grosicki ve M. Yildiz.. bir de ugur kavuk ile olmuyor bu is.
Hakem hakkında ki genel görüşleriniz neler :
Macin gidisatinca bir etkisi olmadi.. idare etti durumu.
Rıza Hoca'nın oyuna hamlelerini nasıl değerlendiriyorsunuz :
Son Rada hamlesine cok anlam veremedim.. onun disinda elinden geleni yapti hoca maci cevirmek icin.
|