Hiyirli olsun 20 den 14 dustuyse bunun bir sebebi vardir ne yapsin baskan
Baktiki herkes kendi reklami icin sivassporun kulaniyor cizik cekti bu arkadaslara
Bence 14 bile cok 10 kisi olsa yeter futbolun icinden gelen futbol oynamis
Daha faydali olurlar sivassporumuza zaten parasal olarak kimse elini cebine atigi yok
