Alıntı:
karşıyakalı Nickli Üyeden Alıntı
ben artık bilica yı istemiyorum.çünki eski bilica degil artık .istanbulun gece hayatına alışan bir insan sivasta yaşayamaz artık.bedeni burda olsa bile aklı orada olur.ve gereksiz kartlar görerek gider istanbula .takıma faydadan çok zararının dokunacagına inanıyorum
|
kesinlikle haklısın.. adam görmemiş bir şekilde istanbul'un gece hayatına girip kabak çiçeği gibi açıldıktan sonra bir daha sivas'ta mutlu olamaz. aklı istanbul'un kızlarında gece hayatında kalır.. bilica tekrar gelmemeli..