Alıntı:
tavarih Nickli Üyeden Alıntı
Valla Mersin İdman Yurdu'nu yönetenler ile benim futbol anlayışım hiç uyuşmuyor
Takımım olsa Önder ve Nobre'yi zorda kalsam ancak alırım.
|
Bence Mersin dogru isler yapiyor.
Lige yeni cikmis bir takima Süper Lig tecrübesi olan futbolcular almazsan ilk sezonda Ligde tutunman zor olacaktir.
Yoksa Konya,Buca vs. gibi geldigin gibi geri gidersin.
Ben gecen senenin Karabük'ü bu sene Mersin olacaktir diye düsünüyorum.