Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sivasspor 0 - Ordu : 2
Alt 14.08.2011, 21:28   #31
Cley
Usta Yiğido
 
Cley - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.331
Thanks: 2.493
1.297 Mesajına 3.046 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 998 Cley BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Sivasspor 0 - Ordu : 2

Faty ilk yarıda orta sahada oynadı. İkinci yarı Murat Akça çıkınca onun yerine stopere geçti. Murat ve Faty iyi transferler. Navratil de takımın formda isimlerinden.Defansımızda bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Orta saha ve forvetimizde direnç olmayınca yük defans oyuncularına biniyor. Zaman zaman hata yapabiliyorlar. Mücadeleci toplara basan Kadir gitmiş, yerine sahada gezinen bir Kadir gelmiş. Grosicki'nin bir karın ağrısı var ama nedir bilinmez. Rıza Hoca maç içinde kaç defa uyardı, Tercümanını diğer tarafa gönderip yine bişeyler aktardı. Ama Grosicki aynı tas aynı hamam devam etti. Forveti İbrahim Şahin olan bir Orduspor'a , beğenmeyip gönderdiğimiz Onur'un ilk onbir oynadığı bir Orduspor'a yenilmemiz mantıklı bir iş değil.
__________________
Edep ile gelen Saygı ile karşılanır...
Cley isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 9 Kullanıcı Cley'a Teşekkür Ediyor...