Alıntı:
Cley Nickli Üyeden Alıntı
Maçı izlemeden maç hakkında yorum yapabilmek. Büyük meziyet tebrik ederim o arkadaşları.
|
Ben maçı izledim sayılır

Hemen hemen yarım saat oda... Bana aktarılan şuydu: Bu takım çok iyi ilk yarı yedek ağırlıklı oynadık. İkinci yarı sahaya sürülen takım iyiydi...