Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil
Oooo birgün forumdan uzaklaştık kimler ne renge bürünmüş, kimler kimi satmış her şey yavaş yavaş dökülmeye başladı bakıyorum da... Biraz yavaş olun bakalım, vites küçültün beyler... Sözüm akli yaşı küçük olanlara, Sivasspor armasının amatör kümelerde mücadele ettiği, afedersin o zamanlarda kıytırık deplasman tozlarını yutmadığınız ne kadar belli oluyor. Siz galiba eski 4 Eylülün halini bilmiyorsunuz, galiba anımsadığım kadarı ile birde tesisimiz yoktu değilmi.. Ya birde kulüp arabasının Belediye otobüsü ile gittiği zamanlarıda bilmiyorsunuz... O zaman şimdi neden kralcılığa soyundunuz. Neden biliyomusunuz.. Çünkü kral öldüüüüü, leş kargaları akbabalar tepede gezinmeye başladı...
Kışştt kışttt uzaklaşın bakayım... Onun ölüsünü bile yedirmem sizlere... İster bana yalaka deyin ister şakşakcı ama yedirmem ulan sizlere... Defolun gidin buralardan delikanlı bozuntuları sizi.. Aziz mübarek gün insanın kafasını bozmayın nankör köpekler... Gidin hesabınızı kaç gün dondurursanız dondurun ilk karşınızdaki kişi benim. Yeter artık nankör pislikler... İnsan ne olursa olsun, hatada yapsa ben hizmetine bakarım... Siz yıllarca uğraşırdınız bu liglerde top oynamaya. Renkli takımları tutmaya devam ederdiniz yalancı mendeburlar... Yazıklar olsun size...
Benim gibi düşünen tüm arkadaşlardan bu tarz bir konuşma ile yaklaştığımdan dolayı özür diliyorum. Umarım bir daha olmayacak. Ama şunuda unutmasınlar sonuçları neye varırsa varsın bu insanlarla mücadele edeceğim.
|