Cevap: Takım Olarak Hazırız
herkes ağzına almış bir ankara turnuvasında kötü oynadık küme düşeriz ya ben anlamıyorum o turnuvada 8 oyuncu değiştiriliyordu bunun anlamı maç kazanmaya gerek yok futbolcu dene uyum sağlasın acaba bu futbolcu başka mevkide nasıl oynar biz bu tarz oyunların meyvesini geçen sezon aldık en basit ilk yarı konya maçı hayrettinı oyuna aldı hoca konya defansa aldı sandı ama adam 10 numara mevkiinde oynadı ve 10 kişi kaldık ve maçı kazandık ilerde sizde göreceksiniz
__________________
O FORMAYI GİYEN HERKES BAŞ TACIDIR
|