Cevap: Takım Olarak Hazırız
Insallah benim dusuncem Ramazan ayi olmasi dolayisiyla oruc tutan futbolcularimizin belki performansi dusmus olabilir veya su kritik gunlerdeki dustukmu kaldikmi tartismalarindan herkesin kafa karisikligi diye kendimi teselli ediyorum...
Ama diger yandanda biktim artik Her sene su bizim hocalarin polyannaciligindan Mesut hoca da boyle diyor hatta transfere gerek bile yok diyordu, Taraftar gene soyluyor bu takimdan cacik olmaz diye ama hoca ise memnunum diyor!! Bizede izlemek dusuyor anca.. Hakkimizda hayirlisi!
|