Cevap: Bu sene ligi hangi sırada tamamlarız?
bana kalırsa sivasspor kesinlikle 18. olur.ama diğer takımların durumunu pek bilmiyorum mesela fb düşürülebilir karabük manisa ve ankaragücü biraz zayıf gibi.birde yeni çıkanların durumu tam olarak nasıl bilmiyorum belki onlarıda geçmeye zorlayabiliriz.yani en iyi maksimum hayal edilebilecek sıralama 12 normal sırlama 14-15 olur en olumsuzu bencede bu gerçekleşir 18. oluruz.
|