Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Bu sene ligi hangi sırada tamamlarız?
Alt 03.09.2011, 02:34   #29
mühendisburak58
Tecrübeli Yiğido
 
mühendisburak58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.03.2009
Mesajlar: 884
Thanks: 134
301 Mesajına 545 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 722 mühendisburak58 FAZLA SÖZE GEREK YOKmühendisburak58 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Bu sene ligi hangi sırada tamamlarız?

bana kalırsa sivasspor kesinlikle 18. olur.ama diğer takımların durumunu pek bilmiyorum mesela fb düşürülebilir karabük manisa ve ankaragücü biraz zayıf gibi.birde yeni çıkanların durumu tam olarak nasıl bilmiyorum belki onlarıda geçmeye zorlayabiliriz.yani en iyi maksimum hayal edilebilecek sıralama 12 normal sırlama 14-15 olur en olumsuzu bencede bu gerçekleşir 18. oluruz.
mühendisburak58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla