Cevap: Destek Zamanı
katılıyorum.karabük maçıyla takımı tam olarak değerlendirmemek lazım hakemin çaldığı 2 penaltı 11de oynaması gereken cihan,rasmussen ve cernyin yedke kalması sağbeksiz maça çıkmamız bunlar hep eksi oldu bizim için eses maçında telafi ederiz.
|