Cevap: Çözümü Tartışalım!
tek suçlu rıza hocadır ve bu takımı o oluştordu.ancak rıza hocayı göndermek çözüm degil .çünki ligdeki en kötü takım sivasspordur.bu takıma hocadan çok kaliteli oyuncular lazımdı.transfer sezonu kapanmadan taraftar olarak buradan avazımız çıktıgı kadar haykırdık takıma kaliteli oyuncular alın diye .biz söyledikçe rıza hoca çıktı bu takım ilk 8 için oynayacak diye milletle dalga geçercesine konuştu.biz bunu gördük ama rıza hoca görmedi yada görmek istemedi.artık ben bu takım için hiç bir kurtuluş yolu görmüyorum.şimdiden bank asyada görüyorum bu takımı.çünki ligin en kötü transferini yapan en kötü takımı sivasspordur.iyi futbol ve iyi sonuç iyi ve kaliteli oyuncularla alınır.maalesef sivassporda iyi ve kaliteli maçın kaderini etkileyecek 1 tane bile oyuncu yok.sıradan oyuncular alırsan sıradan takım olursun şimdi bizim oldugumuz gibi.biz göndermesek dahi rıza hoca 8.haftayı görecegini zannetmiyorum
|