Cevap: Stadyum rezaleti...!
Anadolunun merkezi medeniyetin beşiği denilen sultan şehrimizin ve takımızın futbol oynadığı 4 eylül stadyumunun yetkilileri kimlerse ben Bursa maçının devre arasında lavaboya gittim utandım...
SULAR AKMIYOR,
CAMLAR KIRIK
AYIPTIR BEYLER AYIP...
utanın biraz, bu ne rezillik yahu ........
__________________
CÜCÜ BABA'NIN YERİ
|