Konu
:
Stadyum rezaleti...!
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Stadyum rezaleti...!
26.09.2011, 21:56
#
7
sebasteia
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 15.01.2008
Mesajlar: 2.340
Thanks: 1.509
1.351
Mesajına
3.187
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
928
Cevap: Stadyum rezaleti...!
yaklaşık 40-50 yıl sonra yapılacak yeni stadyumumuzda bu sıkıntıların hiç birisi yaşanmayacak. azıcık sabredin ya
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı sebasteia'a Teşekkür Ediyor...
fatih585858
,
HALIL
sebasteia
Açık Profil bilgileri
sebasteia nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
sebasteia - Daha Fazla Mesajını bul