Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçın Hakkı Beraberlikti
Alt 02.10.2011, 12:28   #8
A.Turan Korkmaz
Usta Yiğido
 
A.Turan Korkmaz - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.12.2009
Mesajlar: 1.395
Thanks: 1.983
777 Mesajına 1.838 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 745 A.Turan Korkmaz FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçın Hakkı Beraberlikti

Ne oldum dememeli, ne olacam demeli!
İki hafta evvel,eyvah Bankasya yolcusuyuz diye feveran edenler şimdi deplasmanda alınan beraberliği beğenmiyorlar. Seviyeli eleştiri güzel ama hakarete gerek yok.
Maçın hakkı evet maalesef beraberlikti. Çünkü, Sivasspor da Antalyaspor da oyunun belli dönemlerinde iyi oynadı ve galibiyeti istedi.
Rıza hocamızın lige verilen arada;
1. İyileşen sakatları takıma adapte etmeli,antrenmanlarda çeşitli mevkilerde alternatif oyuncuları denemeli, 4 Eylül le,A2 ile maçlar yapılmalı
2. Takım halinde hücumun güzel örneklerini 3 maçta gördük ama ayağa pas yapan Eskişehir,Antalya gibi takımlara karşı zorlandık. Buna çözüm bulmalı,takım savunmasını güçlendirmeli.
A.Turan Korkmaz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı A.Turan Korkmaz'a Teşekkür Ediyor...